det är så svårt att höra vad du säger, vad är det du egentligen vill säga?

Nu är jag trött, jätte trött. Det känns som att jag har varit överallt idag. Och det har jag nästan varit också, jag har hunnit med att gå till skolan, fika med hanna och nadine, dansat och varit på en debatt mellan MUF och SSU som handlade om ungdomsarbetslöshet. Det var väldigt bra faktiskt. Fast jag har inte bestämt mig för vad jag tycker än.. 

Det bäst med dagen var ändå att jag fick träffa världens bästa, isabella! Det var alldeles för längesedan som vi sågs sist. Jag saknar henne verkligen.. 

Jag tänker också vara (dock lite sen) med att skriva att kent är bäst, röd är bäst. Och jag kan knappt vänta tills i februari då jag ska få se dem! Känner på mig redan nu att det kommer bli hur bra som helst. 

Nej, nu ska jag sova! Fast egentligen borde jag sitta uppe hela natten och plugga till nk provet som jag har i morgon. Men det orkar jag faktiskt inte, det får gå som det går helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Så orättvisst att du ska på KENT och inte jag:( önska min plånbok var större:( R.I.P min plånbok<3

2009-11-11 @ 19:47:59
URL: http://JSandeberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0