091214

Idag har jag hunnit med mycket, jag har varit hemma hos hanna och ätit pannkakor med glass och tittat på håkan hellström live dvd från peace & love, varit uppe på min vind och letat efter böcker och klätt julgranen. Jag har ingen aning om varför vi redan nu har tagit in julgranen. I vanliga fall brukar vi i panik åka någon dag innan julafton för att köpa en gran men i år var vi tidiga. Vilket förvisso är ganska skönt med tanke på att vi slipper stressa sen. 

Josefin sa mysigt och jag säger nog detsamma, det är mysigt med jul och julgran! 

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha jaa, älska julen ju:D var nyss ute och hoppade lite i snön vart jätte glad av de, vi borde göra det imorgon du och jag:D<3

2009-12-14 @ 21:21:09
URL: http://JSandeberg.devote.se
Postat av: amanda olsson

haha åh ja det måste vi göra! :D jag längtar lite tills det blir mer snö då vi kan åka pulka :$ <3

2009-12-14 @ 22:54:40
URL: http://amandaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0